ماجرای احمد رکسا و تجربه عجیب جی تی ای 6

ماجرای احمد رکسا و تجربه عجیب جی تی ای 6

احمد رکسا و جی تی ای 6 در کنار هم دو نام هیجان انگیز محسوب می‌شوند. ماجرا از این قرار است که GTA6 در بهترین حالت در سال 2025 رونمایی رسمی خواهد شد اما از هم اکنون حتی زمزمه GTA7 هم بر سر زبان‌ها افتاده است. در این فرصت نگارشی با هم از فراز و نشی دنیای GTA6 خواهیم گفت و داستان احمد رکسا و تجربه زودتر از موعد این فضا را بررسی خواهیم کرد.

مرجع کامل ویدیو استریمر ایران را ببینید.

در ابتدای سال 2023 بود که مقرر شد جی تی ای 6 تا 2 سال دیگر یعنی اواسط 2025 رونمایی شود. AhmadreXa به خاطر چند ویژگی مهم در یوتیوب نزد هواداران بیشمارش مشهور است و یکی از این ویژگی‌ها این است که او نمی‌تواند مثل بقیه مردم منتظر تکنولوژی و نو فناوری‌ها باشد.

او تصمیم می‌گیرد به کمک دو کرکتر همیشگی در فضای جی تی ای وارد این فضا شده و جی تی ای سیکس را تجربه کند.

دنیای GTA6

یک سال پیش بود که وب سایت رسمی راک استار نوشت: ساختن یک بازی جهان باز با وسعت GTA 5 چندین سال زمان خواهد برد، برای همین تعجبی ندارد که شرکت سازنده بازی یعنی راک استار زمان زیادی را صرف ساختن بازی کرده، راک استار معمولاً تا وقتی به مراحل پایانی ساخت بازی نرسیده باشد برای بازی تبلیغ نمی‌کند، پس فعلاً منتظر گیم پلی رسمی از بازی GTA 6 نباشید.

شرکت راک استار بیانیه‌ای در توییتر خود منتشر و در آن تایید کرد که یک شخص ثالث بدون مجوز توانسته به سیستم‌های شرکت دسترسی پیدا کند. در واقع این یعنی اشاره به فرآیند هک. راک استار اضافه کرد: این شخص ثالث توانسته اطلاعاتی را دانلود کند که شامل مراحل ساخت این بازی جهانِ باز بودند. با این وجود، در بیانیه گفته شده که به نظر سازندگان این موضوع نباید تأثیری در مراحل تولید پروژه‌های بلند مدت داشته باشد یا اختلالی در سیستم بازی‌های آنلاین شرکت (مثل GTA V) ایجاد کند.

در همان زمان نوشته شد که به احتمال خیلی زیاد GTA 6 در تعطیلات کریسمس 2024 منتشر می‌شود، اگرچه این موضوع به صورت رسمی از طرف شرکت تأیید نشده اما شرکت مایکروسافت در اطلاعاتی که از یک پرونده قانونی، افشا شده گفته این برآورد را تأیید کرده و «انتظار می‌رود» در سال 2024 بازی GTA 6 منتشر بشود.

البته تعطیلات کریسمس 2024 آمد و رفت و همچنان خبری نشده اما قرار است به زودی شاهد این رونمایی باشیم.

احمدرکسا

آخرین اخبار از GTA6

در 18 سپتامبر 2022 تعداد 90 ویدیو از تست مراحل بازی که در مجموع 53 دقیقه می‌شدند به بیرون درز پیدا کرد که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای درز اطلاعات در تاریخ محسوب می‌شود.

در 4 فوریه راک استار اعلام کرد که به طور فعال در حال ساخت شماره بعدی بازی GTA است بنابراین می‌توان با خیال راحت گفت که شماره بعدی این بازی یک بازی خاص خواهد بود. در بخشی از بیانیه راک استار به قطع پشتیبانی برای بخش آنلاین بازی Red Dead اشاره می‌شود و تأکید می‌کند که منابع بیشتری به کار بر روی GTA 6 اختصاص داده شده است. راک استار می‌خواهد مطمئن شود که این بازی از انتظارات بازیکنان فراتر می‌رود.

ماجراهای GTA6

بنظر می‌رسد برخی جزئیات لو رفته از بازی با بعضی از شایعاتی که در ویدیوی تام هندرسون در جولای 2021 مطرح شده بودند مرتبط باشند. آقای هندرسون می‌گوید که داستان GTA 6 در نسخه امروزی و مدرن از شهر Vice City می‌گذرد نه دهه 1980 که برخی گمان می‌کنند. با نگاهی به ویدیوهای لو رفته از بازی که در آن جیسون وارد مترو می‌شود می‌توان گفت که این فرضیه درست است.

احمد رکسا تلاش می‌کند با ورود GTA6 مشکلی برای هواداران و تعداد سابسکرایب‌هایش شکل نگیرد. در ماجرایی که رکسا برایش سناریو خلق می‌کند، مقرر می‌شود 3 تا کیف پنهان شده در شهر را پیدا کرده و هدیه این عکلیات موفق، ورود او به شهر جدید در جی تی ای 6 باشد.

در واقع احمد رکسا مدعی است که این بازی خیلی وقت است که منتشر شده اما کمتر کسی به آن دسترسی دارد و باید دروازه یا گیت برای ورود به آن باز شود.

یک دروغ بی مزه!

فیلم پر بازدید احمد رکسا و تجربه او از محیط جی تی ای شش پایان خوبی ندارد و او از طرف سازمان تلفنی دریافت می‌کند مبنی بر این که این فقط یک شوخی و یک دروغ بوده و بازی GTA6 هنوز رونمایی نشده و او باید تا پایان یا شاید در اواسط سال میلادی 2025 صبر کند.

این در حالی است که باید ببینیم آیا این بستر بازی در جهان باز، برای ایران و محیط کاربری خاور میانه تحریم خواهد بود و یا بدون مشکلی می‌شود آن را هم تجربه کرد.

AhmadreXa

فرنچایز دوست داشتنی GTA

فرنچایزهای GTA یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای تاریخ در صنعت بازی‌های ویدئویی است. این فرنچایز خیلی خوب می‌داند که چگونه باید دوست داشتنی باشد و در طول چندین سال اخیر هواداران بسیاری پیدا کرده است.

اگر بازی‌های راکستار را بازی کرده باشید، خیلی خوب می‌دانید که داستان در دنیای این بازی‌ها چقدر مهم است. مجموعه بازی‌های GTA بهترین داستان را در بین سایر بازی‌های ویدئویی دارند و شخصیت‌های محبوبی نیز در دنیای این بازی‌هاپیدا می‌شوند.

چند شخصیت مهم در GTA که احمد رکسا آنها را دوست دارد

احمد رکسا معمولا به دنبال کشف شخصیت های جدید نمی‌رود و علاقه دارد با همان کرکترهای قدیمی که هوادارانش می‌شناسند، سناریوهای خود را پیش ببرد.

در کل اما او با این شخصیت‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده است:

برنارد و فساد اداری

Bernard که با نام UL Paper Guy هم شناخته می‌شد، یک مامور دولتی فاسد در جریان بازی GTA IV بود که از نیکو – کاراکتر اصلی این بازی – باج می‌گرفت تا کارهای کثیفی را برایش انجام دهد. Bernard به نوعی آچار فرانسه نیکو در لیبرتی سیتی بود

کارن دانیل، واسط بین برنارد و نیکو

دنیای جی‌تی‌ای مملو است از مامورهای فاسد دولتی که برای خلافکارها و جاسوس‌ها می‌کنند. اگر بخش داستانی بازی GTA IV را تجربه کرده باشید، احتمالا با شخصیتی به نام Karen Daniels آشنایی دارید. این کاراکترها درواقع یک مامور مخفی فاسد بود که نیکو را برای اولین‌بار با Bernard در بازی GTA IV آشنا کرد.

آخرین پست های مجله HiBlog TV