بازی فکری جدید بزرگسالان برای گوشی

بازی فکری جدید برای بزرگسالان

در این پست از مجله های بلاگ چند بازی فکری جدید برای بزرگسالان در گوشی‌های هوشمند معرفی شده است.

لیست بازی فکری جدید بزرگسالان

  • رمزیاب
  • استراحت ماهجونگ
  • تطابق 3 مربع
  • قفل شکن
  • ده به یک
  • سایه
  • تفاوت یاب
  • سودوکو
  • عددبازی
  • Lumosity
  • Brain Age
  • Where's My Water
  • Monument Valley 2

بازی فکری رمزیاب

بازی آنلاین رمز یاب حل یه معادله پیچیده ریاضی باشه یا کشف یه رمز عجیب، حل کردن جفتشون لذت‌بخشه اما یه فرق اساسی دارن؛ اهمیت! میتونی با کشف اون رمز، یه بمب رو خنثی کنی و جون کلی آدم رو نجات بدی. یا درب یه گاوصندوق بزرگ رو باز کنی و کلی پول به جیب بزنی. به هر حال رمز یابی کار مهم و حساسی هستش که هر کسی از عهدش برنمیاد. توی بازی رمز یاب میخوای همین رو بفهمی. آیا میتونی یه رمز عجیب رو کشف کنی یا نه؟ البته مشخصه که همه چی انقدر آسون نیست. خیلیا هستن که دوست ندارن دستت به اون رمز برسه. اونا منتظرن تا وقتت تموم شه!

بازی فکری جدید بزرگسالان رمز یاب

بازی فکری استراحت ماهجونگ

بازی آنلاین فکری استراحت ماهجونگ اگه دید سریعی داری و میتونی کارت‌های مشابه رو خیلی زود پیدا کنی، بازی آنلاین استراحت ماهجونگ در انتظارته. ماهجونگ یکی از اون محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‌های کارتی دنیا هستش. این بازی کارتی که در چین اختراع شده ولی از تاریخ دقیق ساخت اون اطلاعات دقیقی وجود نداره. گفته میشه اولین بار 500 سال قبل از میلاد اون رو بازی کردند. نسخه‌های مختلفی از بازی ماهجونگ ارائه شده و بازی آنلاین استراحت ماهجونگ یکی از اون نسخه‌ها هست.

بازی فکری جدید بزرگسالان استراحت ماهجونگ

Sudoku:این بازی کلاسیک اعداد به شما چالش می‌دهد تا یک شبکه 9x9 را با اعداد 1 تا 9 پر کنید به گونه‌ای که هر سطر، ستون و بلوک 3x3 فقط شامل یک بار هر عدد باشد. سودوکو راهی عالی برای بهبود تمرکز و مهارت های حل مسئله شما است.

بازی فکری جدید بزرگسالان سودوکو

Lumosity:این برنامه مجموعه ای از بازی ها را ارائه می دهد که به طراحی شده اند تا مهارت های شناختی شما را آموزش و بهبود بخشند. بازی ها بر حافظه، توجه، سرعت و حل مسئله تمرکز دارند. Lumosity راهی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای تناسب اندام مغز شما است.

بازی فکری جدید بزرگسالان Lumosity

Brain Age:این برنامه بازی های دیگری را ارائه می دهد که برای آموزش مغز شما طراحی شده اند. مهارت های شناختی. بازی ها بر حافظه، سرعت، دقت و منطق تمرکز دارند. Brain Age راهی سرگرم کننده و آسان برای حفظ ذهن خود در اوج کارایی است.

بازی فکری جدید بزرگسالان Brain Age

Where's My Water?:این بازی پازل فیزیک چالش برانگیز شما را به چالش می کشد تا آب را به یک موجود تشنه برسانید. با حل معماها و هدایت آب از طریق موانع، باید از خلاقیت و مهارت های حل مسئله خود استفاده کنید. Where's My Water? یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است که برای هر سنی مناسب است.

بازی فکری جدید بزرگسالان Where's My Water?

Monument Valley 2:این بازی پازل زیبا شما را به هدایت شاهزاده خانم ایدا از طریق یک سری توهم برانگیز چالش می کشد. ساختارها. شما باید از توهمات نوری و هندسه غیرممکن برای ناوبری در سطوح و رسیدن به هدف خود استفاده کنید. Monument Valley 2 یک بازی خیره کننده و چالش برانگیز است که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بازی فکری جدید بزرگسالان Monument Valley

اینها تنها تعدادی از بازی های فکری جدید بزرگسالان برای گوشی های هوشمند هستند. با این همه گزینه عالی برای انتخاب، مطمئناً بازی را پیدا خواهید کرد که از آن لذت ببرید.

علاوه بر این بازی ها، منابع آنلاین زیادی مثل سایت بازیگوشی نیز وجود دارد که می توانید بازی های فکری جدید را برای بزرگسالان پیدا کنید. می توانید وب سایت ها و انجمن های بازی را بررسی کنید یا در فروشگاه های اپلیکیشن به دنبال بازی های جدید باشید. با کمی کاوش، مطمئناً بازی های فکری کامل را پیدا خواهید کرد که ذهن شما را به چالش بکشد و سرگرم کند.

آخرین پست های مجله HiBlog TV