ظهور علی ایکس شات در دنیای GTA

ظهور علی ایکس شات در دنیای GTA

کسانی که با علی ایکس شات آشنا باشند نیازی به معرفی ماهیت GTA و راز موفقیت این یوتیوبر ندارند اما کسانی که به دنبال شناخت او باشند این دو نام، یعنی علی xshot و بازی جی تی ای را در کنار هم مشاهده می‌کنند.

مرجع کامل ویدیو استریمر ایران را ببینید.

در این مقاله تلاش می کنیم در بضاعت نگارشی، از همه چیز درباره علی ایکس شات و تلاش او برای درخشش در گستره GTA بگوییم.

سعید راف یوتیوبر و استریمر معروف ایرانی بازی های ویدیویی است.

GTA چیست؟

اصطلاح صرفا ترجمه شده از این کلمه مخفف یعنی اتومبیل‌ دزدی بزرگ (به انگلیسی: Grand Theft Auto ) (به اختصار رسمی GTA) یک مجموعه بازی ویدیویی در ژانر اکشن - ماجراجویی و یک جهان باز و فرادستی، ساخته شده توسط دیوید جونز و مایک دیلی است.

این بستر پس از آن توسط دن و سم هوسر، لسلی بنزیه و آرون گاربت توسعه داده شده است. این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی در تاریخ است.

ایده اصلی بازی جی تی ای را می‌توان در چند عبارت خلاصه کرد؛ تیراندازی، رانندگی، دزدی و تکمیل مراحل هیجان انگیز. سری بازی GTA در مکان‌های مختلفی روایت می‌شوند و تفاوت‌هایی نیز در زمینه گیم‌پلی و داستان باهم دارند که هرکدام تجربه‌ای متفاوت را به بازیکن ارائه می‌دهد.

جی تی ای وی (Grand Theft Auto V)

جی تی ای وی (Grand Theft Auto V) آخرین عنوان سری بازی جی تی ای است. این بازی ماجراجویی و اکشن سال 2013 توسط راکستار نورث (Rockstar North) توسعه یافت و توسط راکستار گیمز (Rockstar Games) منتشر شد.

این عنوان تنها نسخه این سری بود که می‌شد آن را هم به صورت اول شخص و هم به صورت سوم شخص بازی کرد و مانند سایر نسخه‌ها آزادی عمل کامل را به بازیکنان می‌داد و محیط بازی با انواع و اقسام وسایل نقلیه مختلف قابل گشت و گذار بود. بازی در ایالت خیالی سن آندرس (San Andreas) که بر اساس جنوب کالیفرنیا ساخته شده است قرار دارد، اما فقط شهر لوس سانتوس (Los Santos) در اختیار بازیکن است. داستان این عنوان روایت‌گر سه تبهکار است که به دنبال انجام سرقت‌های متعدد بوده و در عین حال تحت نظر یک نهاد وابسته به دولت هستند.

درباره علی ایکس شات

در حال حاضر اطلاعات رسمی‌ای در مورد نسخه بعدی بازی GTA وجود ندارد، اما می‌توان از این مطمئن بود که قطعا نسخه بعدی این سری در دست توسعه است و زمان عرضه آن نیز نسبتا نزدیک به نظر می‌رسد.

درخشش علی ایکس شات در GTA V

علی ایکس شات یوتیوبر معروف ایرانی با نام اصلی علیرضا محمودی است که 8 فروردین 1380 در زنجان متولد شده و از چهره های مجازی در دنیای جی تی ای وی محسوب می‌شود.

او با ساخت ویدئوها و کلیپ های سرگرم کننده و به اشتراک گذاشتن در یوتیوب به شهرت رسید و حالا بعد از چند سال فعالیت تصمیم گرفته از دنیای جی تی ای وی خداحافظی کند.

خلاقیت در خلق چالش علی ایکس شات

یکی از ویژگی‌های برجسته علی ایکس شات، استعداد بسیار خوب او در ایجاد چالش‌های منحصر به فرد و جذاب است. او با ایده‌های خلاقانه‌اش توانسته تا به امروز چالش‌های متنوعی را ارائه دهد که به سرعت تبدیل به پدیده‌های اجتماعی شده‌اند. این چالش‌ها نه تنها تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان خود را به خود جذب کرده‌اند، بلکه به طور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تریلر جی تی ای 6 بلاخره اومد😮🔥پخش ویدیو

یک شروع ساده و بی ریا

او ابتدا یک ویدیو درباره آنباکسینگ دوربین خود ساخت و تمام جزئیات دوربینش را بیان کرد و به این گونه فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد. جالب است بدانید که علی ایکس شات از طریق بستر یوتیوب توانسته به شهرت بسیار قابل توجهی دست پیدا کند و به همراه آن، یک منبع درآمد عالی برای خود بوجود آورده است، زیرا با تعداد بازدید ویدیوهایش در یوتیوب به دلار درآمدزایی می‌کند.

او از سال 1399، با شروع به ساخت و انتشار محتواهای ویدیویی، از جمله آنباکسینگ و ویدیوهای مرتبط با گیم، به فعالیت در پلتفرم یوتیوب پرداخت. به لطف محتواهای جذاب و منحصر به فرد خود، در بازه‌ای کوتاه، توانست دنبال کنندگان زیادی را جذب کند و به حدی پیشرفت کند که در حال حاضر به عنوان یکی از یوتیوبرهای برجسته و مشهور ایرانی شناخته می‌شود.

این ویدیو علی ایکس شات و احمد رکسا با عنوان دزدی از خانه سعید والکور با بیش از 500 هزار بازدید یکی از محبوبترین ویدیوهای کانال اوست.

انتخاب عناوین جذاب

علی ایکس شات معمولا در صفحه رسمی خودش، با انتخاب عناوین جذاب، در جذب مخاطب بسیار موفق عمل می‌کند. مثلا تنها با نوشتن «دزدی از کشتی طلا تو جی تی ای وی» بیش از 450 کامنت درباره تصین همین تیتر دریافت کرد.

رازی که هرگز کشف نشده😮ورود به جی تی ای جدیدپخش ویدیو

این یوتیوبر موفق در کنار ویدیوهای جذابی که البته ویرایش آنها کار سختی است، دست به آموزش هم می‌زند که کمتر گیمر معروفی چنین برگ برنده‌ای دارد. در واقع او صادقانه موضوعات بسیار مهمی را به مخاطبان میلیونی خود، یادآوری کرده و آموزش می‌دهد.

یکی از ویدیوهای بسیار پر بازدید علی ایکس شات تحت عنوان «یک روز زندگی با آیسان اسلامی در جی تی ای» نیز اخیرا بازدید عجیبی داشته و در فضای مجازی بسیار وایرال شده است. این دنیای عجیب شاید برای اهالی دهه 60 چندان جذاب نباشد اما مخاطب خاص و البته پرشمار خود را دارد.

جمع بندی

علی ایکس شات، فقط یک پدیده نیست که درخشیده باشد و با هواداران زیاد برای خود دست به دریافت تبلیغات و درآمد زده باشد. این یک واقعیت اجتماعی است که در اوج محدودیت و فیلترینگ، رقبای بین المللی دارد اما همچنان حرف های زیادی برای گفتن داشته و خواهد داشت.

جوانان نسل جدید در این بستر مجازی رشد کرده و درست یا غلط برای زندگی کردن با الفبایی که خود آن را قبول دارند و بهتر می فهمند، آغوش بازی دارند.

علی ایکس شات در کنار سایر بازیگران این استیج درآمدزا و بسیار قابل تامل، ستارگان دنیای GTA محسوب می‌شوند. ستارگانی که برخی از آنها حتی در تهران به مثابه پایتخت ایران هم رشد نکرده و در شهرستان‌های ایران در حال رقابت با بزرگان این عرصه و ایرانیان خارج از کشور هستند.

آخرین پست های مجله HiBlog TV