بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان در اروپا و آمریکای شمالی

بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان در اروپا و آمریکای شمالی

بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان چیزی است که بسیاری از والدین تلاش می‌کنند برای کودکان خود پیدا کرده و همیشه به همان کانال‌های انتخاب شده سر بزنند. ولاگرها در سراسر دنیا در حوزه کودک تلاش می‌کنند بالاترین میزان رضایت و دیده شدن را از آن خود کنند. در این مقاله از مجله های بلاگ کانالهای معروف و مفیدی به شما معرفی خواهد شد.

بزرگترین سایت بازی آنلاین بدون نصب ایران شروع به کار کرد.

کانال پپا پیگ مخصوص کودکان پیش دبستانی است.

شاید مهمترین تکنیک در این حوزه صمیمیت با کودکان باشد. عجیب نیست اگر بدانید بسیاری از این ولاگرها برای تولید بهتر محصول ویدیوی خود با روانشناسان حوزه کودک قرارداد همکاری می‌بندند.  یکی از این بلاگرها در استکهلم سوئد برای آنکه درباره دکوراسیون و رنگ دیوارهای اطراف خود تصمیم بگیرد 6 ماه پروژه خود را عقب انداخت تا موثرترین رنگ را در حوزه کودک برای محصولات ویدیویی خود انتخاب کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی بلاگر معروف در حوزه کودک آشنا کنیم. بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان را اینجا و یکجا داشته باشید. اکثر این کانال‌ها در های بلاگ و یوتیوب بستر مناسبی برای کودکان فراهم کرده است.

البته آمار نشان می‌دهد بسیاری از این تولید کننده‌ها به دنبال پلتفرم‌های بهتر در خارج از فضای یوتیوب هستند. معیار انتخاب این 25 کانال معروف، تازگی تولیدات همچنین میزان بازدید و بازخورد مثبت از سوی مخاطبان است. واقعا یافتن بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان ساده نیست اما تلاش کرده‌ایم بهترین و مفیدترین آنها را به شما معرفی کنیم:

کریس تخیل رو با جعبه‌های مرموز قوی میکنه و گسترش می‌ده | زیرنویس فارسیپخش ویدیو

ولاد و نیکی ویدیوهای جدید و طولانی محبوب کودکان جهان

ولاد و نیکی دو برادر روسی هستند که با برنامه‌های تلویزیونی و کانال‌ های بلاگ خود به محبوبیت زیادی در میان کودکان در سراسر جهان دست یافته‌اند. آن‌ها در برنامه‌های خود به انجام انواع فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی می‌پردازند، در بیش از 100 کشور جهان به نمایش درآمده‌اند و بیش از 100 میلیون مشترک در hiblog.tv دارند. آن‌ها در سال 2014 با برنامه تلویزیونی «ولاد و نیکی در پارک» کار خود را آغاز کردند. این برنامه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کودکان در روسیه تبدیل شد و به دنبال آن، برنامه‌های دیگری مانند «ولاد و نیکی در مدرسه»، «ولاد و نیکی در باغ وحش» و «ولاد و نیکی در آشپزخانه» نیز ساخته شدند.

شبکه معروف و جهانی ABCkidTV

یکی از این کانال‌های بسیار معروف در حوزه کودک ، شبکه تلویزیونی ABCKids است. این شبکه مخصوص کودکان زیر 6 سال بوده و ویژگی مهم آن از سوی کارشناسان ارتباط بسیار خوب آن با والدین است. اعداد، اشکال، ‌نام حیوانات و حروف الفبا در این کانال به طرز بسیار منحصر به فرد و زیبایی به کودکان آموزش داده می‌شود.

ولاد و نیکی

کانال پر بیننده Sesame Street

کانال معروف دیگر به نام Sesame Street، کلکسیونی از بهترین کارتون‌های کوتاه مخصوص کودکان را جمع آوری کرده است. یکی از ویژگی‌های جالب این کانال آموزش آشپزی برای کودکان است که طی آن خود کودک می‌تواند به والدین در این عرصه کمک کند. خیلی از مخاطبان این کانال اکنون از کودک خود یک اینفلوئنسر ساخته‌اند!

ایده نابی به نام Toys Unlimited

از دیگر کانال‌های معروف در حوزه کودک می‌توان به Toys Unlimited اشاره کرد. از ویژگی‌های این کانال این است که جدیدترین اسباب بازی‌ها را به شرط آنکه انیمیشن مطلوبی برای آن تهیه شده باشد معرفی می‌کند و حتی این محل درآمد هم شده است و در واقع برای پخش انیمیشن‌های موفق از اسباب بازی‌های جدید پول دریافت می‌کند. یک شبکه کاملاً خانوادگی و موثر که راه خود را به خوبی پیدا کرده است.

تلاشی ستودنی تحت نام HobbyKidsTV

شبکه هابی کیدز، یک شبکه فعال در حوزه آموزش کودکان است و ادعا می‌کند بالاترین تاثیرگذاری در حوزه آموزش کودک را در آمریکای شمالی و اروپای غربی دارد. در چند سال گذشته خانواده‌های چینی پاکستانی و عرب زبان هوادار این شبکه شده‌اند و بر این عقیده‌اند که بهترین شبکه برای آموزش به کودکان است.

کانال دیدنی Toys and Me

شبکه تلویزیونی و بلاگ معروف با نام Toys And Me در شهر ناتینگهام انگلستان جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرده است. ولاگر این کانال معروف با جدیدترین اسباب بازی‌های استاندارد در حوزه کودک بازی می‌کنه و از ویژگی این اسباب بازی‌ها و قیمت آنها برای والدین توضیح می‌دهد.

یک بستر امن و زیبا به نام KidCity

کانال کید سیتی، ادعا می‌کند اولین کانال در یوتیوب است که در حوزه کودک به موفقیت رسیده است. این کانال پیش از این شبکه‌های معروف به DadCity, MomCity را نیز راه اندازی کرده است. شاید مهمترین ویژگی امکانات تکنولوژی و مدرنیته باشد ولاگر این کانال معروف تلاش می‌کند از آخرین تکنولوژی‌ها در عرصه ارتباط با کودکان استفاده کرده و آنها را به دیگران معرفی کند. بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان معمولا باید بستری امن و زیبا باشد.

امپراطوری کودکان KIDS EMPIRE

کانال یوتیوبی و ویدیویی امپراطوری کودکان یکی از زیباترین کانال‌ها از نگاه مخاطبان است. این شبکه مخصوص نوجوانان بوده و البته کودکان کم سن و سال هم از آن استقبال می‌کنند. ویژگی عجیب و جذاب این کانال یوتیوبی این است که 24 ساعته در حال تولید است و گاهی به صورت لایو محصولات خود را منتشر می‌کند.

بهترین ویدیوها در Kid Friendly Videos

این شبکه محبوب کودکان بیشتر در کانادا فعال است. زیباترین و دوست داشتنی‌ترین فیلم‌های کارتونی دیزنی در این شبکه برای کودکان در دسترس است. این کانال بدون تردید از بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان است. این کانال یوتیوبی تا حدی مشهور شده که کارخانه پیکسار برای دو سال آینده با آن قرارداد بسته است.

 ولاد و نیکی یادگیری عادتهای خوب کریس با مامان | ویدیوی یکساعته - زیرنویس فارسیپخش ویدیو

Kids Games Fun! Kid Friendly Gaming for Children

شبکه بازی‌های جذاب برای کودکان در یوتیوب در چند سال گذشته جای خود را در میان خانواده‌ها باز کرده است. بیشتر خانواده‌ها بر این عقیده هستند که کودکان آنها نباید چندان به بازی‌های کامپیوتری عادت کنند. این شبکه اما به والدین ثابت کرده که برخی از این بازی‌ها می‌توانند مفید و آموزنده باشند.

کانال بازی و سرگرمی Little Heroes

این شبکه معمولا تولید کننده اصلی است اما گاهی تبلیغات هم می‌پذیرد که این موضوع تا حدی با اعتراض والدین همراه بوده است. 3 کودک هیرو و قهرمان که تلاش می‌کنند، الگوی مناسب اخلاقی و رفتاری برای کودکان باشند.

آخرین پست های مجله HiBlog TV