احمد رکسا و ماجرای دزدیدن دستگاه چاپ پول

احمد رکسا و ماجرای دزدیدن دستگاه چاپ پول

احمد رکسا با ماجرای دزدیدن دستگاه چاپ پول به عنوان یکی از جدیدترین ویدیوهای منتشر شده حسابی جنجال به پا کرده است.  در این مقاله با شما از یکی از آخرین ویدیوهای پر بیننده او خواهیم گفت و شاید بتوانیم به راز موفقیت او در جلب مخاطب و تبلیغ و ترویج در فضای GTA بپردازیم.

مرجع کامل ویدیو استریمر ایران را ببینید.

استفاده از جلوه‌های سمعی و بصری

هواداران احمد رکسا به خوبی می‌دانند که او در ویرایش ویدیوها و محصولات نهایی بسیار متبحر و ماهر نشان داده است.

موضوع بسیار مهم توجه احمد رکسا به اصل مهم جلوه‌های بصری و صوتی است. احمد رکسا تا آنجا که در توانش باشد تلاش می‌کند در یک فضای صمیمی و به دور از تعارفات فضای مجازی با مخاطب خود به راحتی ارتباط برقرار کند.

در این میان استفاده از افکت‌های تصویری و صوتی می‌تواند بهترین مسیر برای جذب مخاطب باشد. او این کار را به خوبی آموخته و البته ممکن است از یک دوست گرافیست در این زمینه استفاده کند.

دزدین دستگاه چاپ پول در جزیره

آخرین ویدیوی منتشر شده از احمد رکسا درباره دزدیدن یک دستگاه چاپ پول در جی تی ای است.

او وارد جزیره لوس سانتوس می‌شود و قصد دارد چنین دستگاهی را بدزد.

استفاده از فیلم‌های رئال و واقعی در میان صحبت‌های احمد رکسا باعث می‌شود مخاطب با ویدیو ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.

لامر، رفیق احمد رکسا در این مسیر است و او می‌خواهد از این طریق در کمترین زمان ممکن به هدف بزند.

احمد رکسا معتقد است اگر بتواند دستگاه چاپ پول را در جزیره لوس سانتوس بدزدد و در واقع در این سرقت موفق عمل کند می‌تواند همراه با رفیق مجازی خود به یکی از ثروتمندترین آدم‌های این شهر تبدیل شود.

Image

فروش ماشین و کسب درآمد در جزیره

در ابتدای این ویدیو احمد رکسا تصمیم می‌گیرد از طریق کاراکتری که تحت کنترل خود دارد اتومبیلش را به فروش برساند.

فرایند مذاکره برای فروش این خودرو جالب و هیجان انگیز است و او حدود 60 هزار دلار بالاخره ماشین خود را علی رغم میل باطنی به فروش می‌رساند.

احمدرکسا با این کار می‌خواهد به مخاطب آموزش بدهد که در این فضا می‌تواند چیزی را خریداری کند و یا به فروش برساند و موجودی بانک خود در جزیره لوس سانتوس را افزایش یا کاهش بدهد.

مکالمه با لامر در لوس سانتوس

احمد رکسا در ادامه ادعا می‌کند که در این شهر فقط مالک یک خانه و یک موتورسیکلت است.

لامر با او تماس می‌گیرد و فرایند صحبت او با لامر جذاب و جالب است او خوب بلد است یک سناریو بچیند و کاری کند که مخاطب تا آخر ویدیو با او پیش برود.

حرکت به سمت گنج!

در ادامه این سناریو که معلوم است مخاطبان احمد رکسا بسیار آن را دوست داشته و تعقیب می‌کنند، او لوکیشن را از لامر گرفته و سوار بر موتور به سمت محل مورد نظر حرکت می‌کند. تماشای حرکت در جاده‌های کوهستانی به سمت مرکز شهر جذاب و دیدنی است.

به احمد رکسا گفته شده یک پدیده فوق العاده مهم پیدا شده که اگر آن را بدزدیم برای همیشه زندگیمان تغییر خواهد کرد.

هیجان و ترس حتی مصنوعی

در نهایت احمد رکسا به لامر می‌رسد. در یک سوله قدیمی آنها پنهان شدند تا از سوی ماموران دیده نشوند.

یکی از هنرهای احمدرکسا این است که در کنار شوخی‌های همیشگی که جذاب به نظر می‌رسد، سعی می‌کند حتی به صورت مصنوعی هیجان و حتی ترس را چاشنی ویدیوی خود کند. آنها حجم زیادی از پول را در کنار یک جت اختصاصی مشاهده می‌کنند.

موتور فرانکلین نفرین شده بود؟ آخر جی تی ایپخش ویدیو

تیراندازی و اکشن مورد علاقه هواداران

احمدرکسا بدون توجه به تذکر لامر، تلاش می‌کند تا به آن پول‌ها دست پیدا کند. غافل از اینکه تعداد افراد مقابل بسیار زیاد است.

خیلی طبیعی است که او با این کار بخواهد هیجان سناریوی خود را بالاتر ببرد.

اصولاً این هم یکی از تکنیک‌های ویرایش ویدیوهای نهایی در فضای GTA است. او شروع به تیراندازی می‌کند و عده‌ای را می‌کشد اما مجبور است به همراه رفیق خود از محل متواری بشود.

تلاش برای رسیدن به ماشین پول‌ساز

در ادامه مشخص می‌شود که احمد رکسا و لامر باید با هم به دنبال ماشین پولساز در جزیره بگردند. آنها نمی‌دانند این ماشین دقیقاً در کجای این جزیره پنهان شده و این ماموریت یک ماموریت تمام عیار است.

احمد رکسا از تکنیک پرسش از مخاطب و نظرسنجی در میان ویدیو به خوبی بهره می‌برد. به عنوان مثال از مخاطبان می‌پرسد اگر شما بر سر این دوراهی قرار بگیرید کدام راه را انتخاب می‌کنید:

• دزدیدن یک حجم زیاد از پول

• دزدیدن ماشین پولساز

احمد رکسا به همراه لامر متوجه می‌شوند که لوکیشن تشخیص داده شده محل دریافت پول‌ها است و ماشین پولساز باید جای دیگری باشد. آنها ماشین حمل و نقل پول را تعقیب می‌کنند تا به محل اختفای ماشین پولساز دست پیدا کنند.

سناریوی خرید ماشین پولساز در نهایت فرجام خوشی ندارد و احمد رکسا تلاش می‌کند به مخاطبان خود که اکثراً نسل جدید هستند بگوید که چنین کاری ممکن نیست و پایان خوشی هم نخواهد داشت.

آخرین پست های مجله HiBlog TV