ولاد و نیکی فارسی

ولاد و نیکی فارسی

از سال پیش تا کنون برنامه کودک ولاد و نیکی در دل کودکان ایرانی هم جا باز کرده و ولاد و نیکی فارسی هم با زیر نویس و حتی با دوبله برای ایرانیان در HiBlog.TV در دسترس است. اما ولاد و نیکی که هستند، چه می‌کنند و آیا برای کودکان ایرانی یک برنامه مفید و اخلاقی محسوب می‌شوند؟

در این مقاله با شما از ماهیت این برنامه، تلاش کانال‌هایی که ان را فارسی عرضه می‌کنند و محتوای این کانال یوتیوبی خواهیم گفت.

برای بسیاری از والدین ایرانی این موضوع اهمیت زیادی دارد که برنامه کودک برای فرزند آنها، بدآموزی نداشته باشد و نکات غیر اخلاقی یا خشونت محور در آنه به هیچ عنوان وجود نداشته باشد. ولاد و نیکی هم دقیقا یکی از همین برنامه‌های محبوب و حاوی نکات آموزنده و بسیار دوست داشتنی است.

برای والدین نیکی و ولاد این موضوع بسیار اهمیت داشته و دارد که قوانین به کودکان آموزش داده شود. آنها به عنوان شهروندان کم سن و سال، باید از حقوق و صد البته تکالیف خود در سطح شهر، آگاه باشند.

کانال ولاد و نیکی

ولاد و نیکی یک کانال یوتیوب است که شامل خواهر و برادرهای روسی - آمریکایی الاصل ولادیسلاو واشکتوف (متولد 26 فوریه 2013)، نیکیتا واشکتوف (متولد 4 ژوئن 2015)، کریستین سرگئی واشکتوف (متولد 11 سپتامبر 2019) و آلیس واشکتوا است.

والدین آنها، سرگئی و ویکتوریا واشکتوف، اهل مسکو، روسیه هستند و 21 کانال یوتیوب به 18 زبان را اداره می‌کنند. این کودکان در میامی، فلوریدا و گاهی اوقات دبی از امارات متحده عربی زندگی می کنند. کانال اصلی آنها هشتمین کانال پربازدید و هشتمین کانال پرمشترک یا عضو در جهان است.

کانال ولاد و نیکی فارسی

تاریخچه ولاد و نیکی

ولاد و نیکیتا کانال یوتیوب خود را در 23 آوریل 2018 راه‌اندازی و پدرشان را ترغیب کردند که شغل فروشندگی خود را ترک کند تا به برندها و صدور مجوز بر اساس برند "Vlad Crazyshow" کمک کند. ویدیوهای آنها شامل نقش آفرینی، وبلاگ نویسی و تبلیغات است.

این کانال یک قرارداد نمایندگی با Haven Global، یک آژانس صدور مجوز مستقر در استرالیا، برای توسعه محتوای خلاقانه، محصولات مصرفی و مجوز برای برنامه های منطبق بر تلفن همراه تحت نام تجاری خود امضا کرد.

آنها از طرفی یک قرارداد مهم با Playmates Toys، یک تولید کننده مستقر در هنگ کنگ، برای تولید اسباب بازی‌های تحت برند خود امضا کرده‌اند. در سال 2019، این دو برادر محبوب و جهانی، به عنوان کاربران یوتیوبی بیشترین درآمد را برای هر ویدیو به دست آوردند، حدود 312000 دلار آمریکا برای هر ویدیو.

بیش از 100 میلیون مشترک

کانال "Vlad & Niki" پدیده جهانی پیش‌دبستانی و کانال کودکان با بالاترین امتیاز در YouTube است که شخصیت‌های تخیلی و شیطنت‌های برادران ولاد و نیکی را نمایش می‎دهد. این دو برادر در ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و هیجان انگیز حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند. «Vlad & Niki» از زمان راه‌اندازی در YouTube در سال 2018، بیش از 100میلیون مشترک در سراسر جهان و بیش از 130 میلیارد بازدید را جذب کرده است، در حالی که به طور متوسط پنج میلیارد بازدید ماهانه در 21 کانال و ترجمه به 18 زبان داشته است.

خانواده ولاد و نیکی برای کریسمس آماده میشن|زیرنویس فارسیپخش ویدیو

اخیرا دستکم 5 کانال معروف ایرانی در حوزه کودک و سرگرمی، اقدام به زیرنویس برخی از این ویدیوها و حتی دوبله آنها کرده است. این که چنین اقداماتی تا چه حد لازم و مفید است و کیفیت دوبله یا زیرنویس آنها تا چه حد حرفه‌ای و قابل قبول باشد باید در فیدبک و بازخورد مخاطبان مورد قضاوت موجه قرار بگیرد.

هر قسمت با ترکیبی خلاقانه از اکشن زنده، انیمیشن و موسیقی تولید می شود تا ویدیوهای کمدی برای جمعیت پیش دبستانی و کودکان باهوش و حتی بیش فعال ایجاد شود. "Vlad & Niki" متعلق به Content Media Group FZC, LLC است که توسط یکی از بنیانگذاران سرگئی و ویکتوریا واشکتوف، والدین ولاد و نیکی، ستاره‌های بزرگ جهانی کودک، رهبری می‌شود.

مصاحبه با مزه در wishtv

یک ماه پیش ولاد واشکتوف هشت ساله و نیکی واشکتوف 6 ساله به همراه مادر شوخ طبعشان ویکتوریا واشکتوف به کانال wishtv پیوستند.

در این برنامه آنها از علاقه بسیار برای بازیگری و پیوستن به جمع کودکان هالیوودی نیز سخن گفتند. "ولاد و نیکی" یک مجموعه زنده برای مقطع تحصیلی پیش دبستانی یوتیوب را اداره می‌کنند که کارهای کمدی روزمره این دو برادر جوان را با بازی ولاد واشکتوف هشت ساله و نیکی واشکتوف شش ساله به همراه مادر شوخ طبعشان ویکتوریا به نمایش می گذارد.

ولاد و نیکی با زیرنویس فارسی

محتوای پخش کوتاه فرم مملو از ماجراجویی های بی وقفه، خلاقیت و سرگرمی های فراوان است. مضامین کلیدی یادگیری پیش دبستانی برای "Vlad & Niki" که در 21 کانال محلی سازی شده و به 18 زبان ترجمه شده است، شامل سرگرمی خانوادگی، بازی اکتشافی، ماجراهای خانگی، سرگرمی و بازی های داخلی و خارجی، آواز و رقص است. الهام بخش سریال از زمانی شروع شد که ولاد هنگام تماشای یوتیوب متوجه کمبود برنامه‌های مفید برای بچه‌های دیگر شد و از مادرش خواست تا از خودش ویدیو بسازد.  البته در این میان ایده همسایه مسن آنها نیز اهمیت داشته و در موفقیت این پروژه بسیار تاثیرگذار بوده است.

خانواده واشکتوف شروع به ضبط و آپلود فیلم از پسران خود در اوقات فراغت آخر هفته در خانه کردند. با افزایش محبوبیت آنها، خلاقیت خانواده ها نیز افزایش پیدا کرد. هر قسمت با ترکیبی نوآورانه از اکشن زنده، انیمیشن و موسیقی تولید می‌شود تا ویدیوهای کمدی ایجاد و توجه پیش دبستانی‌ها را به خود جلب کند. برادر یک ساله آنها کریستین اغلب در اپیزودها مهمان ستاره محسوب می‌شود! ولاد و نیکی فارسی این روزها در حال گسترش در بسترهایی مانند Hiblog.tv ، آپارات و غیره است. بسیاری از کودکان ایرانی نیز عاشق ماجراجویی های آموزنده برادران ولاد و نیکی هستند.

برنامه «ولاد و نیکی» همچنان مورد استقبال منتقدان و همچنین عموم مردم قرار می‌گیرد، این پویانمایی سه جایزه معتبر دیگر را در سال 2021 کسب کرده، از جمله لقب «بهترین سریال وب برای کودکان» توسط جوایز ملی محصول والدین (NAPPA)، برنده جایزه Shorty Awards برای "بهترین تأثیرگذاران افراد مشهور کمپین YouTube" و چهل و دومین جوایز سالانه Telly برنده برنز در رقابت عمومی کودکان آنلاین.

چالش باکس فورت ماز با کریس | زیرنویس فارسیپخش ویدیو

سود سرشار از محل فروش اسباب بازی

اسباب‌بازی‌ها و مجموعه‌های بازی ولاد و نیکی توسط Zuru Toys و Playmates Toys ساخته شده‌اند. این اسباب بازی‌ها از تابستان گذشته در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگی مانند Target، Walmart، Amazon و Smyths در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس بوده است.

برای بسیاری از ما، یوتیوب چیزی نیست جز یک سوراخ خرگوش که گهگاه در آن گیر می‌کنیم. اما برای والدینی که فرزند بازیگوش خود را مقابل یوتیوب، آرام و فکور مشاهده می‎‌کنند، یوتیوب می‌تواند ارزش افزوده زیادی داشته باشد.

آخرین پست های مجله HiBlog TV