همه چیز درباره خانه ولاد و نیکی

همه چیز درباره خانه ولاد و نیکی

خانه ولاد و نیکی برای بسیاری از کودکان و والدین جذاب است. بسیاری بر این باور‌اند که چیدمان این خانه حتی بیرون از اتاق کودکان بسیار هوشمندانه، آموزشی و سودمند است.

در این مقاله درباره خانه ولاد و نیکی با شما نکاتی را به اشتراک خواهیم گذاشت. اصولا کودکان در میان تماشای ریزه کاری‌های بازی ولاد و نیکی، ناخواسته تحت تاثیر بازی رنگ‌ها و دکوراسیون کلی این خانه و حتی حیاط و بالکن آن قرار می‌گیرند.

خانه سازی و اصل خانواده

مفهوم خانه در ماجراهای ولاد و نیکی جایگاه بسیار برجسته‌ای دارد. آنها بار در رفتار و گفتار خود به اهمیت خانواده و زندگی زیر یک سقف امن و آرام تاکید می‌کنند.

والدین ولاد و نیکی، سرگئی و ویکتوریا واشکتوف، اهل مسکو، روسیه هستند و 21 کانال یوتیوب به 18 زبان را اداره می‌کنند. این کودکان در میامی، فلوریدا و گاهی اوقات دبی امارات متحده عربی زندگی می‌کنند.

این یعنی آنها سبک زندیگ متنوعی را تجربه کرده و خانه واقعی آنها در شهرهای مختلف جهان مدام در تغییر است. این خانه به دوشی تا حد زیادی تاقیر منفی روی ذهنیت کودکان نداشته است.

در بسیاری از برنامه‌های کودک و سرگرمی ولاد و نیکی نیز شاهد خانه سازی آنها هستیم. جملاتی که ولاد و نیکی بارها در طول ساختن خانه از جنس لگو و چیزهای دیگر به زبان می‌آورند نیز جالب است. ولاد بارها بر این نکته تاکید دارد که خانه به او حس امنیت می‌دهد و وقتی خانه نداشته باشند، او واقعا غمگین است.

خانه سازی ولاد و نیکی

نیکی هم چند بار به ویژه در برنامه‌های اخیر به ولاد می‌گوید: کاش همه بازی‌های خود را داخل خانه انجام بدهیم. این طوری حس بهتری دارم!

در هر حال مشخص است که مادر ولاد و نیکی بارها از آنها خواسته که به این موضوعات آموزشی اشاره کنند.

خانه سازی، اولین ویدیوی ولاد و نیکی

بد نیست بدانید که ولاد و نیکی اولین ویدیو یوتیوب خود را با عنوان ولاد و نیکی با بلوک‌های رنگی بازی می‌کنند، در سال 2018 منتشر کردند. این ویدیو در حال حاضر بیش از 70 میلیون بازدید در یوتیوب دریافت کرده است.

خانه ولاد و نیکی البته واقعا بزرگ است و طبیعی است که همه والدین چنین فضایی را برای فرزندان خود فراهم نمی‌کنند. خانه آنها در آمریکا در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در سال 2016 ساخته شده است. این خانه شامل هشت اتاق خواب، نه حمام، دو سالن مطالعه و استخر می‌شود.

کودکان با دیدن ویدیوهای سرگرم کننده و کارهای شیطنت آمیز این دو برادر می توانند ساعت‌ها لذت ببرند. همچنین اسباب بازی‌های موجود از این کارتون نیز توجه کودکان را به خود جلب می‌کند.

درآمد بالای ولاد و نیکی

کانال اصلی «کودک ولاد و نیکی» حداقل یک بار در هفته یک ویدیو جدید آپلود می‌کند. اکثر آپلودهای صفحه کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد و برخی از آنها فقط چهار یا چند دقیقه طول می‌کشند.

ولاد و نیکی به لطف درآمد تبلیغاتی که از بارگذاری‌هایشان در یوتیوب کسب می‌کنند، سالانه 51 میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند. ثروت خالص ولاد و نیکی نزدیک به 205 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

خانه لاکچری در لس آنجلس

خانه اصلی ولاد و نیکی یک عمارت زیبا و مدرن بوده که در حومه لس آنجلس واقع شده است. ارزش این خانه حدود 5 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و پر از امکانات رفاهی و تجملاتی است. این خانه دارای یک پلان طبقه پنج خوابه، با دو سوئیت مستر، دو حمام، یک اتاق نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه رویایی و یک حیاط خلوت بزرگ که برای پذیرایی از مهمانان عالی است. این خانه نه تنها خیره کننده است، بلکه موقعیت مکانی آن نیز عالی است، در محله‌ای بسیار پرطرفدار با دسترسی آسان به شهر و جاذبه‌های فراوان آن واقع شده است. به طور خلاصه، خانه ولاد و نیکی یک مکان نمایشی است که هر صاحب خانه‌ای با افتخار آن را خانه خود می‌خواند.

در مجموع، ویدیوهای صفحه اصلی خانواده به تنهایی بیش از 52 میلیارد بازدید به دست آورده است. در کمتر از پنج سال، این یک شاهکار چشمگیر است. تمام این کار زمان زیادی را برای خانواده، به ویژه برای دو ستاره اصلی که هر دو زیر 10 سال سن دارند، به همراه داشته است.

همانطور که می‌دانید ولاد شخصیت اصلی این برنامه کودکانه یک پسر کوچولوی بامزه و بسیار دوست داشتنی ست که به همراه نیکی برادر کوچک خود بازی ها و سرگرمی های مختلف را تجربه کرده و لحظاتی شاد و آموزنده را برای نوآموزان و کودکان دلبند خلق می کند.

ولاد در قسمت های مختلف به همراه نیکی به یک نکته مهم تربیتی و آموزشی مانند اهمیت خانواده، اهمیت دوستی، همکاری، همدلی، رعایت بهداشت فردی، کمک به دیگران می پردازد و همراه با بازی و تفریح سعی می کند کودکان را با این مفاهیم آشنا کرده و اهمیت این مسائل را در زندگی به کودکان آموزش دهد.

خانه بازی ولاد و نیکی

آموزش در کنار خانواده و مسائل مهم تربیتی

این برنامه علاوه بر آشنا کردن نوآموزان و کودکان با نکته ها و مسائل آموزشی و تربیتی، علوم پایه مانند حروف الفبا (انگلیسی)، اعداد، رنگ‌ها، نام حیوانات و بسیاری از مسائل آموزشی دیگر را به همراه بازی و تفریح به آنها می‌آموزد.

با این محتوای آموزنده، کودکان و نوآموزان پیش دبستانی برای دبستان آماده می‌شوند. در این برنامه کودکانه ولاد و نیکی با ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده و مملو از اسباب بازی های مختلف و رنگارنگ، فضایی را که مورد علاقه کودکان است خلق می کنند و با نمایش زیبای خود نوآموزان و کودکان را با مسائل مهم تربیتی و اجتماعی آشنا می‌کنند.

انیمیشن‌ها و برنامه‌های آموزشی و مفهومی در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین منابع آموزش برای نوآموزان، کودکان و حتی نوجوانان محسوب می‌شوند زیرا این گروه سنی با مشاهده این نوع برنامه ها، علاوه بر تفریح و سرگرمی با بسیاری از نکات آموزشی و پرورشی و مهارت‌های اجتماعی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم آشنا شده و با درک آنها خود را برای ساختن آینده ای پر از موفقیت آماده می‌کنند.

خانه، امنیت و آرامش

مفهوم خانه برای ولاد و نیکی و البته والدین آنها همیشه امنیت و آرامش را در پی داشته است. هر دو کودک بارها از کلیدواژه‌های امنیت و آرامش در کنار کلمه کلیدی خانه استفاده می‌کنند. به همین دلیل انجمن حمایت از خانواده آمریکا تا کنون دو بار جایزه برتر سال در خصوص مرکز فرهنگی ترویج بنیان خانواده و اهمیت خانه را به والدین ولاد و نیکی اهدا کرده است.

آخرین پست های مجله HiBlog TV