سوکت ها در پایتون: بات هوش‌مصنوعی ایکس او برای شکست دادن بات آنلاین

آموزش / IT
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401

توی این بخش از مسابقه فتح پرچم یه مساله برنامه نویسی داریم: یه ربات آنلاین هست که باید 250 بار باهاش ایکس او بازی کنیم و به تعداد کافی ببریم! برای حل مساله از یک هوش مصنوعی مین مکس استفاده می کنم تا بهترین حرکت رو پیشنهاد بده و با پایتون یه برنامه روی سوکت ها می نویسیم که وصل بشه و مساله رو ببینه و جواب بده و اینکار رو تا ابد (تقریبا) ادامه بده.

ویدیوهای بیشتر از Jadi Mirmirani