همه چیز درباره ولاد و نیکی

همه چیز درباره ولاد و نیکی

ولاد و نیکی مدتی است در دل کودکان و البته والدین آنها حسابی جا باز کرده‌اند. این دو کودک البته کم کم و به مرور زمان در کنار پدر و مادر و سایر همبازی‌های خود یک تیم دوست داشتنی تشکیل داده‌اند. همراه ما باشید تا در این مقاله همه چیز درباره ولاد و نیکی را مرور کنیم.

یک ایده قدیمی اما به روز شده از والدین ولاد و نیکی

والدین ولاد و نیکی مدیون ایده همسایه مسن خود هستند. آنها چند بار تا کنون در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اعتراف کرده‌اند که ایده اولیه چنین کانال یا برنامه کودک و سرگرمی را مدیون همسایه مسن خود در روسیه هستند. گویا در یک عصر هنگام صرف چای و شیرینی همسایه مسن انها، خانمی که در محل به پاکیزگی و عاشق کودکان بودن، معروف بود، به آنها می‌گوید که از فرزند خود برای تربیت همه فرزندان محله استفاده کنند.

این ایده در ابتدا چندان هیجان انگیز نبود اما کم کم والدین ولاد و نیکی متوجه شدند که می‌توانند نه تنها برای کودکان محله خود بلکه برای همه کودکان روسیه و حتی همه کودکان جهان فیلم‌های آموزشی تهیه کنند. ولاد و نیکی دوتا از محبوب‌ترین یوتیوبرهای حوزه کودک جهان هستند. آنها بعد از دیانا روما و ناستیا یکی از پرطرفدارترین کانال‌های کودک در یوتیوب محسوب می‌شوند.

ولاد و نیکی با زبان‌های مختلف

در ویدیوها، برادران واشکتوف اغلب در حال بازی با اسباب‌بازی‌های مختلف هستند. بخشی از محتوا شامل حضور اعضای خانواده آنها است. این کانال در حال حاضر دارای بیش از 100 میلیون عضو بوده که به طور پایدار در حال رشد است.

ویدیوهای آنها به زبان‌های مختلف از جمله روسی، اسپانیایی، عربی و زبان‌های دیگر ترجمه شده است. اخیرا بسیاری از ویدیوهای ولاد و نیکی نیز با زیر نویس فارسی و حتی چند مورد دوبله نسبتا موفق فارسی عرضه شده است.

ولاد و نیکی طولانی 

ولادیسلاو واشکتوف و نیکیتا واشکتوف اکنون در میامی، فلوریدا ایالات متحده زندگی می‌کنند. اما طبیعت و سبک زندگی آنها ایجاب می‌کند که مدام در حال سفر و ضبط برنامه باشند. به عنوان مثال گاه در طول یک ماه ویدیوهای به روز شده از امارات، روسیه و تایلند را مشاهده می‌کنیم و در آخر آنها را در حال بازگشت به خانه و در آمریکا می‌بینیم.

برادر کوچکتر ولاد

کریستیان سرگئی واشکتوف برادر کوچکتر ولاد و نیکی است که در ویدیوهای اخیر خوش درخشیده و کارهای بامزه او از دید والدین فوق العاده خنده دار و دوست داشتنی است.

طبیعی رفتار کردن و ویدیوهای صمیمانه یکی از مهمترین ویژگی‌های برنامه کودک ولاد و نیکی است و والدین از این فضا رضایت دارند.

این دو کودک از سال 2018 تا کنون در حوزه مذکور، فعالیت داشته و فوق العاده موفق عمل کرده‌اند. کانال یوتیوب اصلی ولاد و نیکی دارای 100 میلیون مشترک و 80 میلیارد بازدید است که آن را به دهمین کانال محبوب یوتیوبی در جهان تبدیل کرده است.

وب‌سایتی به نام “فروشگاه ولاد و نیکی” نیز در اختیار والدین آنها است که انواع کالاهای کودکانه را به فروش می‌رساند. دارایی خالص آنها حدود 40 میلیون دلار یا با دلار 50 هزار تومانی، 2 هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

بیوگرافی ولاد و نیکی

ولاد، عاشق فوتبال و کیک‌بوکسینگ است. او عاشق حیوانات بوده و یکی از مهمترین تفریحات برای او رفتن به باغ وحش محسوب می‌شود. پس از مدرسه، از خواندن و رقصیدن با آهنگ‌های مورد علاقه‌اش لذت می‌برد. ولاد به 2 زبان انگلیسی و روسی به صورت روان صحبت می‌کند. البته به خاطر حضور در تایلند و امارات باید گفت که با دو زبان تای و عربی نیز بیگانه نیست و اصطلاحات زیادی را از این دو زبان یاد گرفته است.

نیکیتا واشکتوف، برادر کوچک‌تر، در تاریخ 4 ژوئن 2015 به دنیا آمد. او دوست دارد به سفر برود، طراحی کند، آواز بخواند، لباس‌های مختلف بپوشد، برقصد و خلاق باشد. علاوه بر این، او از سرگرمی‌های خودساخته، هنرها و صنایع دستی و پخت‌وپز لذت می‌برد. او به عنوان یک دانش‌آموز دو زبانه تحصیل می‌کند.

ولاد و نیکی جدید

شغل پدر و مادر ولاد و نیکی

ویکتوریا، مادر فعال و اهل مطالعه و پرانرژی ولاد و نیکیتا نقش مهمی را ایفا می‌کند. او به عنوان یک ژیمناست ماهر در روسیه معروف شده و نزد جامعه ژیمناستیک روسیه مشهور و شناخته شده است.

سرگئی، پدر خانواده نیز نشان داده که یک پدر مسئولیت شناس و پر انرژی است. سرگئی قبلاً به عنوان یک فروشنده موفق کار کرده و بعد از اینکه شهرت جهانی کسب کرد از شغل خود استعفا داد. ولاد در ریاضیات بسیار با استعداد نشان داده در حالی که نیکیتا در دانش عمومی و علوم بسیار با استعداد است.

آیا ولاد و نیکی پرطرفدارتر از دیانا و روما هستند؟

پاسخ به این سوال منفی است. دیانا و روما به طور تمام وقت به کانال یوتیوب کودکانه‌شان می‌پردازند. بنابراین، بدون شک، آن‌ها به عنوان یک کانال یوتیوب کودکانه بهتر هستند. دنبال‌کنندگان کانال دیانا 115 میلیون نفر است اما این دو برادر 100 میلیون دنبال‌کننده دارند.

کانالهای کودکان مانند برادران شش و چهار ساله ولاد و نیکیتا بین بینندگان جوانتر بسیار محبوب هستند، به طوری که درآمد تخمینی از هر ویدیو 312 هزار دلار است.

جمع بندی

برنامه کودک ولاد و نیکی به عنوان یکی از موفق ترین برنامه های کودک در یوتیوب، اینستاگرام و فیس بوک شناخته شده است. والدین در سراسر جهان این کانال محبوب و سازنده را برای تماشای فرزندانشان ترجیح می‌دهند. آنها نگران محتوای این برنامه خوب حوزه سرگرمی و کودک نیستند و شک ندارند که برای فرزندشان چنین برنامه‌ای کاملا مفید و سازنده و سرگرم کننده است.

آخرین پست های مجله HiBlog TV