آشنایی بیشتر با خانواده ولاد و نیکی

آشنایی بیشتر با خانواده ولاد و نیکی

همه چیز از یک ایده قدیمی اما به روز شده آغاز شد. والدین ولاد و نیکی مطمئن بودند، ایده خوبی در اختیار دارند. شاید در نگاه اول، قضیه ساده باشد. دو کودک فعال و خوش فکر که تلاش می‌کنند ضمن بازی و تلاش برای رقابت سالم با یکدیگر، نکات آموزشی مفیدی را به مخاطبان خود یعنی کودکان هم سن و سال خود منتقل کنند.

درباره کانال ویدیویی ولاد و نیکی چقدر اطلاعات دارید؟ آیا این شبکه آموزشی کودکان برای فرزند شما یا مهد کودک شما مفید و موثر خواهد بود؟ در این مقاله به سراغ ماهیت کانال ویدیویی ولاد و نیکی خواهیم رفت.

دانلود ولاد و نیکی با زیرنویس فارسی در ویدیو بلاگ HiBlog

آموزش محور اصلی کانال ولاد و نیکی

خانواده ولاد و نیکی در اصل اهل مسکو پایتخت روسیه هستند. مکان تولید محتوای بصری آنها اما از طریق تایلند فعال است. این خانواده به کشورهای مختلفی سفر می‌کنند و پس از مدتی زندگی در تایلند راهی امارات متحده عربی شدند. آنها اکنون چند ماه از سال را در دبی، امارات متحده عربی و چند ماه دیگر را در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند.

این همه سفر برای دو فرزند این خانواده نیز جالب و سازنده بوده است. اصولا اگر والدین زیاد سفر کنند و البته مراقب روحیه فرزندان خود نیز باشند، خود به خود آنها را با حجم با ارزشی از اطلاعات همراه می‌کنند.

آموزش برای والدین ولاد و نیکی حرف اول و آخر را می‌زند. آنها از طریق کانال ویدیویی خود، درآمد خوبی دارند و گاهی هم اسپانسر دریافت می‌کنند.

نیکول در نقش پرستار آلیس کوچولو| زیرنویس فارسیپخش ویدیو

ولاد و نیکی چند سال دارند؟

محتوای ویدیویی ولاد و نیکی Vlad and Niki یک کانال یوتیوب است که شامل برادرهای روسی آمریکایی الاصل ولادیسلاو واشکتوف (متولد 26 فوریه 2013)، نیکیتا واشکتوف (متولد 4 ژوئن 2015) است.

کریستین سرگئی واشکتوف (متولد 11 سپتامبر 2019) و آلیس واشکتوف والدین این برادر و خواهر دوست داشتنی هستند. والدین آنها، سرگئی و ویکتوریا واشکتوف، اهل مسکو، روسیه هستند و 21 کانال یوتیوب به 18 زبان را اداره می کنند.

این کودکان در میامی، فلوریدا و گاهی اوقات دبی، امارات متحده عربی زندگی می کنند. کانال اصلی آنها هشتمین کانال پربازدید و هشتمین کانال پرعضو در جهان است.

 درآمد نجومی ولاد و نیکی

ولاد و نیکیتا کانال یوتیوب خود را در 23 آوریل 2018 راه اندازی کردند. ویدیوهای آنها شامل نقش آفرینی، وبلاگ نویسی و تبلیغات است. این کانال یک قرارداد نمایندگی با Haven Global، یک آژانس صدور مجوز مستقر در استرالیا، برای توسعه محتوای جدید، محصولات مصرفی و مجوز برای برنامه های تلفن همراه تحت نام تجاری خود امضا کرده است.

چندی پیش نیز این کانال پرهوادار یوتیوبی یک قرارداد با Playmates Toys، یک تولید کننده مستقر در هنگ کنگ، برای تولید اسباب بازی های تحت برند خود امضا کردند. در سال 2019، این دو کودک دوست داشتنی به عنوان کاربران یوتیوبی با ثبت بیشترین درآمد، حدود 312000 دلار آمریکا برای هر ویدیو به دست آوردند.

ولاد و نیکی اکنون به عنوان پدیده جهانی پیش‌دبستانی و کانال کودکان با بالاترین امتیاز در YouTube است که شخصیت‌های تخیلی و شیطنت‌های برادران ولاد و نیکی را بازی می‌کند که در ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و دیوانه‌کننده بی‌وقفه به نمایش گذاشته می‌شوند.

کریس تخیل رو با جعبه‌های مرموز قوی میکنه و گسترش می‌ده | زیرنویس فارسیپخش ویدیو

بیش از 107 میلیون مشترک

ولاد و نیکی «Vlad & Niki» از زمان راه‌اندازی در YouTube در سال 2018، بیش از 107 میلیون مشترک و مورد ثبتی سابسکرایب در سراسر جهان و بیش از 130 میلیارد بازدید جذب کرده است، در حالی که به طور میانگین پنج میلیارد بازدید ماهانه در 21 کانال داشته و به 18 زبان ترجمه شده است.

هر قسمت با ترکیبی خلاقانه از اکشن زنده، انیمیشن و موسیقی تولید می شود تا ویدیوهای کمدی برای جمعیت پیش دبستانی ایجاد شود.

به طور کلی تا لحظه نگارش این مقاله بیش از 107 میلیون نفر به عنوان subscribers ثبت شده است.

«ولاد و نیکی» همچنان مورد استقبال منتقدان و همچنین عموم مردم قرار می‌گیرد، این دو کودک انیمیشنی و واقعی، سه جایزه معتبر دیگر را در سال 2021 کسب کردند، از جمله لقب «بهترین سریال وب برای کودکان» توسط جوایز ملی محصول والدین (NAPPA). برنده جایزه Shorty Awards برای "بهترین تأثیرگذاران و افراد مشهور کمپین YouTube" و چهل و دومین جوایز سالانه Telly" به عنوان "برنده برنز در عمومی کودکان آنلاین".

سلامتی و کودک درون مادر ولاد و نیکی

ویکتوریا مادر خوشگذران و شادی است که شخصیت سرزنده او برای داستان سرایی "ولاد و نیکی" ضروری است. مادر سه فرزند کار خود را با اجرای یک ژیمناستیک رقابتی در روسیه آغاز کرد. او به ژیمناستیک پر جنب و جوش و رسا که شخصیت پرشور خود را در طول مسابقه به نمایش می گذاشت، شهرت داشت.

خانواده ولاد و نیکی برای کریسمس آماده میشن|زیرنویس فارسیپخش ویدیو

آیا ولاد و نیکی هندی هستند؟

نه هرگز، البته این دو برادر شخصیت جالبی دارند و از ملیت‌ها و قومیت‌های مختلفی عاشق تماشای بازی های این دو برادر هستند. آنها همانطور که اشاره شد، اهل روسیه بوده اما مدتی در تایلند بوده و اکنون بین امارات و آمریکا مدام در سفر هستند.

این دو برارد روسی در صنعت سرگرمی بچه ها فوق العاده موفق عمل کرده و روز به روز به درآمد بیشتری دست پیدا می‌کنند. ولاد و نیکی به خاطر شخصیت های پرانرژی و بازیگوششون شناخته می‌شوند.

برخی از مهمترین سکانس‌ها که بیش از سایر فیلم ها مورد بازدید و تماشای هواداران و کودکان قرار گرفته عبارتند از:

• کریس و نیکی کامیون بستنی مامان را کشف می کنند

• درون چالش مکعب جادویی

• ولاد و مامان حیوانات خانگی گربه و سگ را رد و بدل کردن

• چالش هواپیما با ولاد و نیکی

جمع بندی

ولاد و نیکی دو برادر محبوب اهل روسیه، در واقع در بیشتر مناطق دنیا حضور داشته و شخصیتی بین المللی محسوب می‌شوند. والدین این دو برادر درآمد خوبی در کانال یوتیوبی به دست می‌آورند اما نکته بسیار مهم این است که آنها تمامی حقوق کودکان را رعایت کرده و برایشان مهم است که هیچ اقدام غیر قانونی انجام ندهند.

آخرین پست های مجله HiBlog TV