5 کانال بازی و سرگرمی عالی و مناسب برای کودکان

5 کانال بازی و سرگرمی عالی و مناسب برای کودکان

5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه که با تماشای آنها توسط بچه هایم هیچ مشکلی ندارم، در این مقاله با شما به اشتراک خواهم گذاشت. برای رسیدن به این 5 کانال برتر خیلی جستجو کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم که این 5 کانال بهترین و مناسب ترین کانال‌ها برای تماشاکردن کودکان هستند. البته زبان و فرهنگ این کانال‌ها برای اروپای غربی و آمریکای شمالی تعریف شده اما ماهیت هر 5 کانال، بین المللی و بدون مرز است.

بزرگترین سایت بازی آنلاین بدون نصب ایران شروع به کار کرد.

کانال پپا پیگ مخصوص کودکان پیش دبستانی است.

به نظر شما 5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه برتر جهان چه ویژگی‌هایی خواهند داشت؟ مطالعه مقاله بهترین کانال‌های بازی و سرگرمی کودکان در اروپا و آمریکای شمالی را از دست ندهید.

نوستالژی همچنان جواب می‌دهد!

برای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها شنبه صبح و البته برای ایرانیان جمعه صبح، یادآور یک اتفاق جالب است. با هیجان از خواب بیدار می‌شوید، برای خودتان یک کاسه غلات خشک و شیر شاید هم صبحانه مخصوص ایرانی تهیه می‌کنید و مقابل تلویزیون یا یک مجموعه کارتون‌های صبحگاهی میخکوب می‌شوید. من هم همینطور! این نوستالژی همان چیزی است که امروز آرزو دارم برای کودکان ما هم اتفاق بیوفتد. کودکان ما حالا جمعه صبح و دوشنبه صبحشان یکی شده و به جای این کارتون‌های قدیمی و زیبا، فقط یوتوب و چند پلت فرم دیگر مثل Hiblog را در اختیار دارند. در ادامه قرار است با 5 کانال بازی و سرگرمی عالی آشنا بشوید.

Image

والدین بسیاری مثل من نویسنده این مقاله و یک معلم، متوجه شده ایم که بچه هایمان دیگر چقدر کم می‌خواهند تلویزیون تماشا کنند. بیشتر بچه‌های کلاس دبستانی من برای تماشای YouTube اجازه می‌خواهند و بسیار مشتق هستند.

کانال آموزش زبان انگلیسی با میس راچل ویژه کودکان را ببینید.

ما به سرعت متوجه شدیم که برای جلوگیری از برخورد بچه‌ها با محتوایی که نباید تماشا کنند، باید حد و مرزهایی تعیین کرد. ما یک لیست "OK YouTubers" ایجاد کرده ایم و بچه های من فقط به کانال‌های موجود در آن لیست مراجعه می‌کنند. اگر در مورد کانال جدیدی که می‌خواهند کاوش کنند بشنوند، می‌دانند که من باید ابتدا کانال را قبل از اضافه کردن آن به لیست، تأیید کنم. پس به 5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه دست پیدا کردیم که بهترین‌ها دارند.

ای کاش این اتفاق در همه جای دنیا رخ بدهد و یک بستر خوب برای تماشای کارتون و محتوای

آموزنده برای کودکان وجود داشته باشد تا والدین بدون دلهره آن را در اختیار فرزند خود قرار بدهند.

تایید من برای یک YouTuber خوب معمولاً به واکنش "به مادرم اعتماد کن" بستگی دارد، اما موارد خاصی وجود دارد که من برای بچه های 5 و 8 ساله خود نامناسب می‌دانم:

• قسم خوردن و استفاده از الفاظ مذهبی که کودکان در سنین پایین چندان با آن ارتباط ندارند

• محتوای جنسی

• مراجع مواد مخدر و اطلاعاتی درباره اعتیاد

• جیغ و سر و صدا و فریاد مداوم

• محتوایی که خیلی جدی و شاید هم اصطلاحا دارک باشد.

• بازی‌های ویدیویی مخصوص افراد بالغ

اگر قرار است با 5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه آشنا شوید اول بگویم که کانال های موجود در لیستی که من برای کودکان انتخاب کردم، حاصل یک تحقیق طولانی مدت است. و این کانال‌ها تا حد زیادی با این استانداردها مطابقت دارند. می‌دانم محتوای بدو خوبی وجود دارد که از فیلترهای من عبور می‌کند و می‌دانم که یوتیوب‌برها انسان هستند و اشتباه خواهند کرد. در ادامه با 5 کانال بازی YouTube به عنوان 5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه با شما خواهیم بود.

مهر و موم یا STAMPYLONGNOSE

Stampy یک گربه ماینکرافت عاشق کیک است که Brit Joseph Garrett مسئول صداپیشگی آن بوده و خنده‌های مشهور آن به صورت yuk-yuk-yuk بین بچه‌ها بسیار مد شده است. ویدیوهای Stampy، آموزش‌های سرگرم‌کننده و سبک Minecraft همراه با داستان‌های احمقانه و خنده دار دارد.

پدر ماینکرافت (پائول سوارس جونیور) PAULSOARESJR

ماینکرفت اولین بار در ماه مه سال 2009 منتشر شد و قبل از انتشار کامل آن در نوامبر 2011، ینس برگنستن توسعه را به دست گرفت. ماینکرفت از آن زمان به چندین سیستم عامل دیگر نیز منتقل شده است و با فروش بیش از 200 میلیون نسخه و با داشتن بیش از 126 میلیون کاربر فعال ماهانه، از سال 2020 پرفروش ترین بازی ویدئویی در تمام دوران است، همچنین برخی از افراد این بازی را به عنوان بهترین بازی تاریخ می‌شناسند.

Image

Minecraft Dad یکی دیگر از کانال های Minecraft محور است. پل سوارس جونیور در طول بازی، اغلب با بچه هایش بازی می کند. Soares یک سرور عمومی دارد که طرفداران می توانند Minecraft را همراه با خانواده خود بازی کنند.

کانال بازی کودکان DAN TDM (THEDIAMONDMINECART)

کانال سرگرمی و بازی کودکان که به نام Dan TDM مشهور شده شاید مشهورترین YouTuber Minecraft برای کودکان باشد. این قهرمان داستانی، اغلب در ویدیوهای Let’s Play خود، مودهای ماینکرافت را آزمایش می‌کند. او همچنین ویدیوهای مبتنی بر اسکیت را منتشر می‌کند که در آنها آواتار ماین کرافت، سگ Minecraft، Grim و دوستش دکتر Trayaurus وجود دارد.

تیم بازی های خانوادگی FGTEEV

این کانال توسط یک خانواده دوستدار YouTube ساخته شده است. مومیایی، بابا، لکسی، مایک، چیس، و بیبی شاون همه در این ویدیوهای خانواده محور ظاهر می شوند. خانواده‌ها در کنار کودکان خود، بازی‌های ویدیویی مانند A.gario، Mario Kart و Pokemon GO را انجام می دهند.

پسر و دختر اسکایلندر (Skylanders)

دو بچه قدیمی FGTeeV کانال خود را دارند که در آن Skylanders را بازی می‌کنند و شخصیت‌های جدید را به سمت رازگشایی سوق می‌دهند. حتما از این کانال توقع بهترین موسیقی‌ها و آموزش‌های هنری هم داشته باشید.

در این مقاله با 5 کانال بازی و سرگرمی کودکانه آشنا شدید و البته این آخرین کانال‌های فوق العاده برای کودکان ما نیستند. در هر کشوری از جهان ممکن است، کانال‌هایی به زبان مادری خود کودکان ایجاد شده باشد که همه به آنها دسترسی ندارند و نمی‌شود به آنها به دیده بین المللی نگاه کرد. بازی و سرگرمی دو پدیده بسیار مهم و مکمل یکدیگر هستند.

آخرین پست های مجله HiBlog TV