بنیامین بی ای | Benyamin BE

بنیامین بی ای | Benyamin BE

زبان محتوا : fa-IR
نقد و بررسی / خودرو
آخرین بروز رسانی : یک شنبه 16 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری

بنیامین بی ای در سال 1375 در تهران متولد شد. او از کودکی به خودروهای اسپرت علاقه داشت و در نوجوانی شروع به یادگیری تعمیر و تیونینگ خودرو کرد. در سال 1395، او ویدیو بلاگ خود را راه‌اندازی کرد و شروع به انتشار فیلم‌های آموزشی و تجربیات خود در زمینه تیونینگ خودرو کرد.

بنیامین بی ای در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت دست یابد. او در حال حاضر بیش از 400 هزار دنبال‌کننده در های بلاگ دارد و فیلم‌های او بیش از 100 میلیون بار بازدید شده‌اند.

بنیامین در زمینه تیونینگ خودرو، به ویژه تیونینگ خودروهای تویوتا متخصص است. او تاکنون خودروهای زیادی را تیونینگ کرده است که از جمله آنها می‌توان به تویوتا 86، تویوتا سوپرا، تویوتا GT86 و تویوتا GR86 اشاره کرد.

بنیامین در سال‌های اخیر، به عنوان یکی از چهره‌های مطرح در زمینه تیونینگ خودرو در ایران شناخته شده است. او با انتشار فیلم‌های آموزشی و تجربیات خود در زمینه تیونینگ خودرو، به علاقه‌مندان به این حوزه کمک می‌کند تا دانش و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهند.

بنیامین بی ای معروف به بنیامین عاردی

بنیامین بی ای در شبکه های اجتماعی  و کانال های بلاگ خودش بین کابران به بنیامین عاردی هم شهرت دارد و او را به این اسم هم صدا میزنند.

کانال موتورالیتی را هم ببینید.