ولاد و نیکی ولاد و نیکی Vlad and Niki

ولاد و نیکی ولاد و نیکی Vlad and Niki

زبان محتوا : fa-IR
تفریحی / کودک
آخرین بروز رسانی : جمعه 14 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری


ولاد و نیکی دو تا پسر دوقلوی روسی هستند (ولادیسلاو واشکتوف (متولد 26 فوریه 2013)، نیکیتا واشکتوف (متولد 4 ژوئن 2015) ) . از بچگی در صنعت سرگرمی بچه ها فعال بودن و الان یکی از محبوب ترین شخصیت های بچه ها و از معروف ترین ولاگرهای حوزه کودک داخل دنیا هستن.

Vlad and Niki در کانال های بلاگشون، Vlad-and-Niki، کلی ویدیو از بازی، ماجراجویی و آموزش منتشر می کنن. این ویدیو ها به بیش از 30 زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از 100 کشور دنیا دیده میشن.

Vlad و Niki داخل برنامه های تلویزیونی و فیلم های مختلفی هم حضور داشته اند. مثلاً سال 2018 در فیلم "ولاد و نیکی: ماجراجویی در شهر اسباب بازی" بازی کردن که همه جای دنیا اکران شد.

ولاد و نیکی به خاطر شخصیت های پرانرژی و بازیگوششون شناخته میشن. داخل ویدیوهاشون اغلب با هم درگیر میشن و کارهای خنده دار و سرگرم کننده انجام میدن. همین موضوع باعث شده که اونا به محبوب ترین شخصیت های بچه ها در بین خردسالان تبدیل بشن.

ولاگ ولاد و نیکی

ولاد و نیکی الهام بخش خیلی از بچه ها توی سراسر دنیا هستند. اونا نشون میدن که حتی بچه های خردسال هم می تونن از زندگی خودشون لذت ببرن و کارهای خنده دار و سرگرم کننده انجام بدن.

ولاد و نیکی جدید و طولانی

ویدیوهای جدید و طولانی ولاد و نیکی هر روز در کانال vlad-and-niki سایت های بلاگ منتشر میشه. برخی کاربرانمون مارو بلاد و نیکی هم صدا میزنن.  در های بلاگ، کارتون ولاد و نیکی طولانی به زبان انگلیسی هر روز منتشر میشه.

برنامه ولاد و نیکی طولانی برای اولین بار در ایران با زیرنویس فارسی منتشر شد. برای مشاهده آنلاین ولاد و نیکی با زیرنویس فارسی به HiBlog سر بزنید.😍

مامی ولاد و نیکی

پایه ثابت کارتون Vlad and Niki مامی این دوتا وروجک آتیش پاره اس که تقریبا در همه قسمتهای برنامه کودک نیکی و ولاد حضور داره و تاثیر زیادی در آموزش کارهایی که انجام میدن میزاره و مخاطب به درستی موارد رو یادمیگیره.